دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

میکس صدا با Djay v1.0

 

نرم افزار آیفون و آیپاد و آیپد

با استفاده از نرم افزار جالب و سرگرم کننده Djay v1.0 میتوانید گوشی خود را به یک دستگاه میکس صدا تبدیل کنید. در این نرم افزار می توانید آهنگها را به دلخواه خود میکس و مستر و مانند یک دی جی با آهنگها برخورد کنید. 

 

دانلود

۳D Dollar Live Wallpaper v1.0.1

 

دانلود والپیپر لایو آندروید

۳D Dollar Live Wallpaper یک والپیپر سه بعدی و در عین حال زیبا و گرافیکی میباشد. با قرار دادن این والپیپر در صفحه نمایش خود هیچگاه از دیدن آن خسته نخواهید شد. عکسهایی از دلار ($) در صفحه نمایش با افکتهای زیبایی برای شما به نمایش در خواهد آمد. 

 

دانلود

Full Screen Launcher Pro v1.4.5

 

نرم افزار آندروید

Full Screen Launcher Pro v1.4.5 نام نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید گوشی خود را سه بعدی سازید . این نرم افزار قابلیت 3 بعدی ساختن محیط کاری و منو ها را دارا می باشد . همچنین این نرم افزار بطور پیش فرض دارای والپیپر های 3 بعدی برای لیست مخاطبین ، ویجت ، نرم افزار ها و ... دارد . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ورژن 2.2 به بالا می باشد . 

 

دانلود

Moist House Mp3 Cut v2.6

 

نرم افزار سیمبیان ۳ و سیمبیان آنا

نرم افزار Moist House Mp3 Cut یک ابزار بسیار مفید برای برش فایل های mp3 می باشد. این نرم افزار امکان پیش نمایش از فایل های برش خورده و ذخیره آن ها در فون مموری یا کارت حافظه را نیز دارد.  

 

دانلود

Periodic Table

 

نرم افزار با فرمت جاوا

نرم افزار Periodic Table فهرست کامل جدول تناوبی مندلیف است که برای پلتفرم جاوا ارائه شده است. این برنامه کاربردی شامل اطلاعات تمامی عنصرها میباشد . 

 

دانلود

BeFunky Photo Editor Pro v1.0.5

 

نرم افزار آندروید

با کمک BeFunky Photo Editor به عکسهای خود افکتها و فریم های متنوعی بچسبانید و از دیدن دوباره عکس ها لذت ببرید. بیش از ۵۰ افکت مختلف مثل : حالت عکسهای بسیار قدیمی، سیاه و سفید، اشعه ایکس، افکت ماتریکس، و فریم هایی مانند: فریم های گل دار، فریم های مجلسی و رسمی و….همچنین میتوانید بعد از ویرایش آنها دوباره با نامی دیگر در گوشی خود ذخیره کنید و در سایتهای اجتماعی مثل فیس بوک نیز به اشتراک بگذارید. 

 

دانلود

Mantano Reader v1.6.4

 

نرم افزار آندروید

نرم افزار Mantano Reader برای خواندن کتاب های الکترونیکی بکار میرود. بوسیله این نرم افزار میتوانید خیلی راحت و پیشرفته کتاب های الکترونیکی را بخوانید. این نرم افزار برای سیستم عامل آندروید میباشد. 

 

دانلود