دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

معرفی تلفن همراهی که با یک باتری قلمی 15 سال شارژ نگه می دارد!

 

مطمئناً این روزها با وجود پیشرفت تکنولوژی مشکل باطری همچنان بزرگ‌ترین مشکل تلفن‌های همراه هوشمند است علی‌الخصوص با صفحه‌نمایش‌هائیست که هر روز بزرگ‌تر می‌شوند.

به گزارش فارنت، این موضوع وقتی بیشتر آزاردهنده می‌شود که به طور مثال یک شخص در وضعیتی بحرانی گرفتار شده باشد و نیاز به تماسی فوری داشته باشد اما تلفن همراه این فرد مدام از خالی شدن شارژ خبر دهد. اما به نظر می‌رسد با عرضه تلفن همراه جدیدی که در نمایشگاه CES 2012 رونمائی شده و تا ۱۵ سال شارژ باطری خود را در حالت آماده به‌کار (استندبای) نگه می‌دارد، نگرانی‌ها در این خصوص از میان خواهد رفت و این گوشی به وسیله‌ای ضروری در خودرو هر شخص تبدیل شود.
این گوشی با نام Spare one که فقط و فقط برای حالت اضطراری طراحی شده است تنها با یک باطری AA کار می‌کند و شرکت ایکس‌پال به عنوان سازنده آن مدعی شده است که با همین یک عدد باطری قلمی ۱۵ سال روشن می‌ماند.

من نمی‌دانم این شرکت این ادعای خود را چگونه به اثبات خواهد رساند و مطمئناً هیچ کس هم انتظار تایید این ادعا و صبر کردن تا ۱۵ سال دیگر را ندارد.

از این بهتر پشتیبانی این گوشی از دو باند مخابراتی مرسوم و طراحی ارسال مکان خود در هنگام مکالمه به صورت خودکار است. هر دستگاه از این گوشی با یک میکروسیم کارت و یک باطری (مطابق معمول پای انرژیزر در میان است!) به قیمت تقریباً ۵۰ دلار (۴۹٫۹۹)  عرضه می‌شود که به نظر قیمت مناسبی می‌رسد.

رونمایی از باکیفیت ترین صفحه نمایش جهان با معرفی LG

 

شرکت ال‌جی در نمایشگاه امسال CES در لاس‌وگاس با رونمایی از تلفن همراه هوشمند Spectrum خود نشان داد که تلاش عجیبی را برای ربودن عنوان باکیفیت‌ترین صفحه نمایش از صفحه نمایش‌های موسوم به AMOLED آغاز کرده است.

گوشی Spectrum شرکت ال‌جی که با فن‌آوری نسل چهارم LTE کار می‌کند، از جمله محصولات الکترونیکی است که در نمایشگاه فن‌آوری CES 2012 به نمایش درآمد. 

به گزارش فارنت، بزرگترین ویژگی این تلفن همراه، نمایشگر کیفیت بالای ۱۲۸۰ در ۷۲۰ آن است. گوشی جدید ال‌جی که قرار است برای استفاده در شبکه ورایزون وایرلس عرضه شود، دارای فن‌آوری صفحه نمایش مشابه مورد استفاده در تلویزیون‌های HD شرکت ال‌جی است.

این گوشی به نسل جدیدی از نمایشگر های موبایل IPS LCD تحت عنوان True HD IPS مجهز شده استکه شرکت ال‌جی در کنفرانس امسال سعی در مقایسه و نشان دادن برتری این صفحه نمایش در مقایسه با صفحه نمایش‌های موسم به Super AMOLED داشت.

شرکت ال‌جی در این کنفرانس سعی دارد ثابت کند که صفحه نمایش True HD IPS از نظر وضوح بر و طبیعی بودن رنگ‌ها برتر از AMOLED است.

صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی گوشی جدید ال‌جی تراکم پیکسل فوق‌العاده ۳۲۹ پیکسل بر اینچ را نشان می‌دهد که در قیاس با Retina با ۳۲۶ پیکسل بر اینچ برتری نشان می‌دهد اما از این نظر،  در قیاس با صفحات Super Amoled همچنان بازنده است.

Spectrum یک پردازنده دو هسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی Qualcomm با محافظ صفحه نمایش Gorilla دارد. این گوشی با نسخه ۲٫۳ آندروید کار می‌کند که البته قابل ارتقا است و از خدمات گوگل موبایل شامل جی‌میل، یوتیوب، گوگل‌تاک، گوگل سرچ و گوگل مپز پشتیبانی می‌کند و به اندروید مارکت دسترسی دارد.

در پشت این گوشی یک دوربین هشت مگاپیکسلی با قابلیت زوم خودکار و فلش LED قرار دارد که تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل ضبط می‌کند و یک دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی نیز برای چت ویدیویی در مقابل گوشی گنجانده شده است. این گوشی نسخه ۳٫۰ بلوتوث را دارد و یک کارت حافظه Micro SD 16 گیگابایتی به همراه آن عرضه می‌شود و می‌توانید آن را تا حداکثر ۳۲ گیگابایت ارتقا دهید.

نرم افزار آفیس OfficeSuite Pro v5.5.730

آندروید

با کمک نرم افزار OfficeSuite Pro میتوانید مجموعه کامل آفیس را در آندروید خود داشته باشید. ویرایش یا ساخت فایل های Word، نمایش متن ها در Word، از ویژگی های اصلی می باشد. پشتیبانی از فرمت PPT که همان PowerPoint می باشد از نکات مثبت این مجموعه است. همچنین قابلیت باز کردن و ویرایش فایل های excel نیز از جمله امکانات آن میباشد.


عکس با افراد مشهور Raviteq AB SupporterCam v1.3

برای Symbian^3 ,Anna ,Belle


با استفاده از نرم افزار Raviteq AB Supporter میتوانید با افراد مشهور جهان عکس یادگاری بیاندازید. این نرم افزار به طور دقیق و بسیار حرفه ای عکس شما را با شخصت های معروف به طوری مونتاژ می کند که قابل تشخیص هم نیست


کوک کردن ابزار موسیقی با Tuner – gStrings v1.0.9

آندروید

با کمک نرم افزار Tuner – gStrings شما میتوانید شدت صوت صداهای اطراف را اندازه گیری کنید و برای تنظیم کردن (کوک کردن) وسایل موسیقی نواختنی مثل (گیتار،ویلون و…) از آن استفاده نمایید.



محاسبه سرعت و مسافت THK Bicycle Computer v1.0.3

برای Symbian^3,Anna,Belle

با استفاده از نرم افزار THK Bicycle Computer می توانید سرعت و مسافت را تخمین بزنید. یک برنامه بسیار قدرتمند برای مسافرت که امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.


گالری پیشرفته QuickPic v1.5.2

نرم افزار آندروید

در اینجا برای شما نرم افزار گالری QuickPic v1.5.2 را قرار داده ایم . با استفاده از این نرم افزار یک گالری بسیار زیبا و دارای امکانات داشته باشید . این نرم افزار می تواند بصورت با کیفیت و با سرعت عکس های شما را به نمایش بگذارد . همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید بر روی عکس ها رمز گذاری نمایید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است.