دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

اطلاع رسان جدید WP7 Notifications v2.8

اندروید

اگر از اطلاع رسان قدیمی اندروید خسته شده اید پس WP7 Notifications را امتحان کنید. با نصب این برنامه، همه اطلاع رسانی ها به شما متفاوت خواهد بود. این اطلاع رسانی شامل تماس بی پاسخ، SMS جدید، دریافت فایل از طریق بلوتوث، یاد آور و یا آلارم می باشد. تنظیمات رنگ بندی و سایز این برنامه به دلخواه شما تغییر خواهد کرد.


ماشین حساب سخنگو Voice Calculator v5.5

اندروید

با نصب نرم افزار Voice Calculator ، یک ماشین حساب سخنگو را در اندروید خود داشته باشید. این ماشین حساب تمامی اعمال ساده ریاضی را انجام میدهد و نتایج را برای شما با صدای دلخواه، بازگو میکند. برای مثال وقتی عدد ۲ و ۳ را با هم جمع کنید، در آخر پاسخ عدد ۵ را برای شما میخواند. همچنین میتواند در هنگام انجام محاسبات نیز صحبت کند و کلماتی مانند به اضافه یا ضرب در را بگوید.


نواختن گیتار My Guitar v1.3

اندروید

My Guitar نام نرم افزاری است که اندروید شما را به یک گیتار تبدیل میکند. حال میتوانید با لذت فراوان، به نواختن موزیک های زیبا بپردازید. این نرم افزار دارای یک بخش با نام تنظیم صدا می باشد که میتوانید صدای گیتار خود را تنظیم کنید. همچنین میتوانید از نت هایی که در نرم افزار وجود دارد نیز استفاده کنید.


تشخیص موقعیت ماه Moon phases v1.8

آندروید

Moon phases یک نرم فزار زیبا و منحصر به فرد می باشد که ترکیبی از تم های سنتی با تکنولوژی مدرن را برای شما در یک استایل زیبا از ماه به نمایش می گذارد. اطلاعات دقیق حرکت ماه و توصیه های دقیق باغبانی بر اساس فاز حرکت فعلی ماه ، دایره های انیمیشن منطقة البروج ، زمان دقیق حرکت ماه ، هوروسکوپ و تقویم ماه ، توصیفات ماه در روز و غیره را می توانید توسط این نرم افزار در یک رابط گرافیکی زیبا در اختیار داشته باشید.




بازی مهیج Bloody Truck v1.0

اندروید

آقای Smith در بازی Bloody Truck صاحب یک کامیون است. همسر او بعد از نوشیدن مقدار زیادی الکل، سوار کامیون او شده است و حال طی این اتفاق، حوادث وحشتناکی رخ خواهد داد. او با رانندگی وحشیانه، مردم را زیر لاستیک های کامیون خود، له میکند. هیچ راهی برای متوقف کردن او وجود ندارد. تنها یک قهرمان میتواند این مشکل را درست کند. تنها شما میتوانید.


سرگرمی با دوربین همراه Camera ZOOM FX v3.2.2

 

اندروید

همراه با نرم افزار Camera ZOOM FX، عکس های جالب و سرگرم کننده ای بگیرید و با دیدن عکس ها کمی بخندید. قابلیت هایی همچون autosave یا ذخیره خودکار در آدرس پیش فرض، pro timer تایمر حرفه ای برای گرفتن عکس ها، ۴۰ افکت مختلف و زیبا، silent camera یا همان حالت مخفی و بی صدا و auto focus فوکوس خودکار از ویژگی های Camera ZOOM FX است. 

 

نقاشی حرفه ای Sketcher Pro 1.0.7

 

اندروید

با کمک نرم افزار Sketcher Pro، یک نقاش حرفه ای شوید. با امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد میتوانید هنر خود در کشیدن اشکال و تصاویر مختلف را محک بزنید. بیش از ۱۱ براش یا قلم مختلف، پاک کن با سایز های مختلف، قابلیت undo/redo و قلم زنگ بردار از امکانات این برنامه می باشد.