دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

اگه موبایل مجانی میخوای حوصله داشته باش تا آخرش بخون

سلام چند روز پیش به من پیامی اومد که باور نکردم .همه اینها مجانی مجانی; خوندم و عضو شودم حالا دیروز گوشی برای دوستم اومد به خاطر همین میگذارم تا شما هم عضو بشین مدت اومدن گوشی حدود 3 هفته هست گوشی که دوستم انتخاب کرده بود ایفون 16گیگ ثبت نام برای دریافت هدیه رایگان موبایل؛گیم،تلوزیون ودروغ نیست واقعیت داره(من خودم فکر می کردم دروغ) عضویتش هم رایگانه (به نظر من که هیچ ضرری نداره) 10 دقیقه هم بیشتر طول نمیکشه چرا این شرکت هدایای مجانی می دهد ؟ این شرکت در واقع یک شرکت تبلیغاتی است که توسط شرکت های بزرگی همچون اپل، نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و ... پشتیبانی می شود و در واقع برای آنها تبلیغ میکند که خرج این گونه تبلیغات بسیار کمتر از تبلیغات در تلویزیون هاست..شما فقط با زیر مجموعه گیری می توانید گوشی موبایل،کنسولهای بازی، mp3 player و تلویزیون LCD و ... دریافت کنید.عضو گیری هم فقط از طریق ثبت نام تو سایت صورت میگیره نه پولیه نه گلد کویسته نه خطر داره به خدا هیچی نیست فقط تبلیغاته برای عضو گیری هم فقط باید لینکشو برای رفیقت بفرستی مثلا k800 :برای گرفتن این گوشی نیاز به 13 زیر مجموعه دارین یعنی شما 13 تا دوست ندارین?اگر n95 بخوای 37 نفر باید زیر مجموعه جمع کنی .هر گوشی که بخوای یه تعداد خاصی باید زیرمجموعه جمع کنی که بالاترینش 45 نفره .با 25 زیر مجموعه میتونید یک تلویزیون LCD بگیرید به نظر من که آشنا و دوستان شما بیش از 45 نفر هم هستند . تازه آنها هم یک گوشی رایگان میگیرند .مراحل کار: ابتدا با کلیک زیر وارد سایت شوید


اینجا کلیک کنید




سپس روی هر نوع هدیه ای که می خواهید کلیک می کنید سپس روی گزینه ی Sign up Now کلیک کنید وبعد طبق مراحل زیر عمل کنید :First name نام خود را بنویسید. :Last name نام خانوادگی خود را بنویسید. :Emailآدرس ایمیل خود را وارد کنید. (ایمیل شما باید واقعی باشد چون برای تکمیل ثبت نام بهش نیاز دارید ) :Password برای خود پسورد انتخاب کنید. :Address1آدرس خود را دقیق به انگلیسی بنویسید.نوشتن آدرس پستی خود به انگلیسی را درست یاد بگیرید چون موبایل یا هر پکیج دیگری که انتخاب کرده به آدرستان ارسال خواهد شد:لازم نیست در این قسمت نام شهر، استان، کد پستی و ... را وارد نمائید، در فیلدهای پائین تر می توانید آنها را درج کنید:برای دادن آدرس به انگلیسی من کمکتون میکنم ، مثلا : پلاک no واحد unit طبقه floor یا flat ساختمان bldg, کوچه alley,خیابان st, خیابان بزرگ ave, بلوار blvd ,میدان sq, چهارراه cross ,بعد از after, قبل از before ,جاده rd, جنوبی south ,شمالی north,غربی west به طور مثال: enghelab sq , imam ave, shah st, shahid alley, aseman bldg, floor2, unit8 :Town/Cityشهر خود را بنویسید. :County/Stateنام استان خود را بنویسید. Country: نام کشور خود را انتخاب کنید. :Free Giftنام هدیه را انتخاب کنید، ( بعد از ثبت نامه قابل تغییر است ) :Post Code/Zipدر این قسمت کد پستی منزل خود را وارد کنید. :Referral IDدر این قسمت کدی وجود دارد به آن دست نزنید در قسمت Term and Condintion یک تیک بزنید نحوه پر کردن فرم ثبت نام توجه : اگر کد نوشته نبود یعنی ثبت نام شما ناقص است و دعوتنامه ندارید و ثبت نام شما اعتبار ندارد . ( کدی که برای شما باید ببینید مخصوص خودتون است )اگر در هنگام ورود مشخصات مشکلی پیش نیاد، به ایمیلتان آدرسی میاد (عجله نداشته باشید بعد از 15 دقیقه حتما میاد) بر روش کلیک کنید تا ثبت نامتون تکمیل بشه(توجه کنین که در پیام ارسال شده دو لینک وجود داره که اولی برای فعال سازی {لینکه کوچیک} و دومی برای انصراف از ثبت نام هست. پس دقت کنین که لینک دومی رو کلیک نکنین!)خب حالا یه ایمیل دیگه واسه شما میاد که شامل یه لینک واسه Login هسش . روش کلیک کنید .در قسمت user name آدرس email خودتون رو که با اون ثبت نام کرده اید و در قسمت password هم پسوردتون رو بنویسید و روی گزینه login کلیک کنید.و بعد وارد صفحه ای خواهید شد که لینک زیر مجموعه گیری شما در آن موجود است. شما باید این لینک را به افراد بدهید وثبت نام کنید.بعد از اینکه کسی در زیر مجموعه ی شما قرار گرفت و فعال شد(زیر مجموعه گرفت) 1 امتیاز به شما داده می شود و شما بعد از کسب امتیازهای لازم برای دریافت پکیج انتخابی می توانید آن را درخواست بدهید تا ارسال شود.بعد این دیگه به شما بستگی داره که چه کار می کنین.و چند نفر رو میتونید زیر مجموعه خود کنید توجه: * بیشتر از یک بار در یک کامپیوتر ثبت نام نکنین، چون حساب شما باطل میشه. * در مکانهایی مثل کافی نت یا سایتهای کامپیوتری مدارس و دانشگاهها ثبت نام نکنین، چون احتمال اینکه دو نفر از طریق یک کامپیوتر ثبت نام کنن خیلی زیاده و عضویت هر دو نفر باطل میشه * آدرستون رو دقیق وارد کنین چون هدیتون به اون آدرس ارسال میشه در میل اول کد به شما میده و در میل دوم لینک ورود به اکانت.

 

مدیریت بر باتری PowerMax Full v1.6.8

اندروید

نرم افزار کاربردی PowerMax Full به شما کمک میکند تا از باتری خود استفاده بیشتری بکنید. این نرم افزار، با تعمیر مشکلات سیستمی، و چک کردن هر روزه آن، کمی باعث بهبود مصرف باتری میشود. همچنین مقدار مصرف انواع تم ها و لایو والپیپر ها را نیز کنترل میکند و در صورت مصرف بیش از حد توسط این نرم افزار ها، به شما اخطار خواهد داد.


بازی فکری و مهیج Spelling Sea Word Game v1.0.2

اندروید

اگر از علاقه مندان به حل جدول هستید پس بازی Spelling Sea Word Game را از دست ندهید. در این بازی زیبا، باید در یک جدولی که پر از حروف انگلیسی است، یک کلمه سه حرفی که معنای واقعی داشته باشد را پیدا کنید. البته در هر مرحله، تعداد حروف آن کلمه متغییر خواهد بود. در این بازی باید بیش از ۵۰۰۰۰ کلمه را حدس بزنید.


ویرایش موزیک ها SPC – Music Sketchpad v1.8.0

اندروید

اگر از علاقه مندان به میکس آهنگ ها هستید پس حتما به نرم افزار SPC – Music Sketchpad در اندروید خود نیاز جدی خواهید داشت. همچنین این برنامه، یک نرم افزار ساخت آهنگ نیز به شمار میرود. با امکانات بی نظیری که این نرم افزار در اختیارتان قرار میدهد به یک موزیسین حرفه ای تبدیل خواهید شد.



مدیریت فایل های متنی SignMyPad v3.2

اندروید

SignMyPad نام یک نرم افزار برای مدیریت کامل بر فایل های متنی می باشد. یکی از معروف ترین و بهترین فرمت های متنی-تصویری، همان PDF است که کاربرد های زیادی دارد و اکثر کتاب های آموزشی و کاتالوگ ها با این فرمت هستتند. با کمک این نرم افزار میتوانید به راحتی فایل های PDF را از روی اینترنت و ایمیل یا DropBox با سرعت بالا اجرا کنید.