دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

نرم افزار 3D Compass Prov3.51 قطب نمای 3 بعدی با امکانات پیشرفته

قطب نمایی جالب برای نمایش 3 بعدی. از ویژگی ها و امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد.
- قطب نمای 3 بعدی
- قابلیت نمایش بر روی نقشه
- چرخش خودکار
- آدرس فعلی
- تخمین سرعت
- و ...



نرم افزار قابل نصب و اجرا بر روی گوشی های زیر می باشد.

HTC T-Mobile G1 | HTC T-Mobile G2 | HKC Pearl | Lenovo Ophone | Sony Ericsson XPERIA X3 | Huawei U8230 | Philips V900 | Motorola Sholes | Samsung Galaxy I7500 | Samsung InstinctQ M900 | Lenovo LePhone | Motorola FlipOut | Sony Ericsson XPERIA X8 | Sony Ericsson XPERIA X10 | HTC Wildfire(G8) | Samsung Galaxy S (GT-I9000) | HTC Desire HD | Motorola Milestone | Motorola Milestone 2 | Droid X

آموزش گذاشتن ringtons,alarm,sms tons بدون برنامه در اندروید

با سلام خدمت دوستان عزیز اندرویدی میخوام امروز طرز گذاشتن صدای زنگ گوشی و صدای sms را بدون برنامه بهتون آموزش بدم :



کار بسیار ساده ای هست و نیازی به هیچ برنامه خواصی نیست:



1. شما به یک فایل منیجر نیازی دارین که پیشنهاد من Root explorer هست که برنامه بسیار خوبی هم برای این کار هستش.


2.باید توی مموری کارت یا (sd card)فولدری به نام Media بسازین .


3. درون این فولدر فولدرهایی به نام های Notifications وRingtonesوAlarms بسازین که میدونین هر کدوم برای چی هست اولی برای زنگ های مثله sms و صدای ورود بلوتوث و ... هست دومی برای زنگ گوشی هست و سومی هم برای زنگ هشدار.


4. خوب حالا هر زنگی که دوست داشتین برای هر قسمت خواستین بزارین توی این پوشه ها و گوشی را ریست کنین.


5. کار تمام هست و بعد از بالا آمدن گوشی میتونین بدون برنامه هر رینگ تونی که خواستین روی گوشیتون بزارین.


توجه اگر نشد احتیاجی به ساختن پوشه ی media نیست  وفولدرهایی که در بند 3 توضیح دادم رو مستقیما رو sdcard خودتون بسازید

آموزش کامل روت کردن گوشی های آندروید


روت کردن گوشی های آندروید برای دسترسی به فایل های سیستمی گوشی می باشد که دسترسی به این فایل ها به ما اجازه می دهد تا بتوانیم با تغییر آن ها و استفاده از یکسری کدهایی تغییرات دلخواه خود را ایجاد کنیم و همچنین برای ریختن فونت و یا نصب فارسی ساز و برخی از  نرم افزارها باید گوشی حتما روت باشد.


مزیت های روت کردن:
- کنترل کامل بر روی گوشی با قابلیت دیدن فایل های سیستمی اندروید
- جایگزین کردن کد های اصلی
- برنامه های اصلی ( نقشه ، تقویم ، ساعت و غیره )
- حالت ریکاوری برای انجام کارهای تخصصی ( Recovery Image )
- جعبه ابزار ( ToolBox ) که به شما اجازه استفاده از کدهای ساده لینوکس مثل “ls ” را میدهد را میتوانید با (BusyBox ) که امکانات فراتری را دارد تعویض کنید.
- تعویض تصاویر هنگام بوت شدن گوشی و اضافه کردن کدهای باینری لینوکس.
- به شما اجازه میدهد تا تعیین کنید کدام برنامه به روت دسترسی داشته باشد یا خیر.
- مدیریت برنامه برای روت ( به شما اجازه میدهد برنامه هایی را ببندید که در حالت عادی قادر به بستن آنها نیستید )
- تهیه Backup از گوشیتون
- میتوانید یک پوشه روی SDcard خود بسازید و همه APK هایی رو که نصب کرده اید را درون آن بریزید ، اگر خواستید آپدیت کنید دیگر نیازی به نصب و خرید دوباره برنامه ها نیست
- تعویض کش Market از آدرس (browser/maps/market) به SDcard
- تعویض محل نصب برنامه ها به SDcard
- ریبوت راحت گوشی از طریق دستورهای ترمینال (su reboot)
و …..

اخطار : اگه گوشی شما گارانتی دارد با روت کردن گارانتی آن باطل میشود.

روش روت کردن:

روشهای مختلفی برای روت کردن  گوشی های آندروید وجود دارد اما یکی از ساده ترین آنها استفاده از نرم افزار universal androot است. فقط کافیست بر رو گوشی نصب شود. سپس ورژن آندروید خود را برای نرم افزار تعریف کرده و گزینه روت را انتخاب کنید و صبر کنید تا کار روت کردن گوشی به اتمام برسد و در آخر گوشی ریستارت می شود.

کار تمام و گوشی شما روت شده است

و اگر خواستید unroot کنید با همین نرم افزار می توانید این کار انجام دهید. این نرم افزار روی بسیاری از آندروید ها جواب میدهد.




قابل اجرا برروی تمام گوشی های دارای سیستم عامل آندروید مانند:

Dell: Streak, Streak 7
HTC: Desire, Desire S, Droid Incredible, EVO 4G, EVO Shift 4G, Nexus One, Thunderbolt 4G, Dream ,Magic,Hero ,Incredible,Google Nexus One,Legend ,Tattoo ,
LG: Optimuz Z,GW620  ,KH5200 Andro-1 ,GT540
Sony Ericsson: Xpreia X10, Xpreia X10 Mini, Xpreia X10 Mini Pro
Motorola: Atrix 4G, Bravo, Defy, Droid 2, Droid 2 Global, Droid Pro, Droid X, Xoom,Milestone,Backflip, XT720 MotoroI , Quench , DEXT MB220 , MT710 ZHILING , XT701, XT800 ZHISHANG , Shadow

samsung: Continuum (i400), Galaxy S (i9000, Captivate, Fascinate, Vibrant, Epic 4G), Galaxy Tab,i7500 Galaxy, i5700 Galaxy Spica,i8520 Beam,I9000 Galaxy S,T939 Behold 2,6500U Galaxy,

Acer: Liquid, Liquid E, BeTouch E400,BeTouch E110,e110




معرفی گوشی Samsung Galaxy S III

اطلاعات کلی در ادامه مطالب بخوانید
ادامه مطلب ...

بازی پر طرفدار Angry Birds یکبار دیگر رکورد شکن شد!

تعداد دانلود بازی Angry Birds فضایی از مرز 100 میلیون گذشت


شرکت Rovio در صفحه توئیتر خود اعلام کرده است که بازی Angry Birds فضایی از ماه مارچ تا کنون تعداد 100 میلیون بار دانلود شده است. این خبر در حالی انتشار یافته است که شرکت Rovio 1 ماه پیش اعلام کرد بازی در 35 روز اول 50 میلیون بار دانلود شده بود.

در ماه آوریل Rovio اعلام کرده بود که این بازی بیشترین رکورد را که تا کنون برای بازی های موبایل ثبت شده خواهد شکست.

Angry Birds فضایی همانند نسخه های قبل خود دارای همان روش پرتاب پرنده ها و همان خوک های سبز است اما یک المنت فضایی شامل قدرت جاذبه به آن اضافه شده است،بازی برای سیستم عامل های iOS و آندروید و PCها و Macbook ها موجود است.

افزایش سرعت gprs ایرانسل بدون هیچ برنامه ای

یکی از مشکلاتی که بسته های نامحدود دارند هنگ کردن هنگام استفاده است یعنی به طور کامل Receive قطع میشود و باید یک بار دیسکانکت شوید تا دوباره بتوانید استفاده کنید.

اما بالاخره هر مشکلی چاره ای دارد و ما میتوانیم با استفاده از یک پراکسی و پورت این مشکل را برطرف کنیم. تنها کافیست شما در تنظیمات اینترنت گوشی خود یا مرورگر در کامپیوتر کامپیوتر خود یک پراکسی از نوع CDN وارد کنید.
دقت کنید پراکسی های CDN با Anonymous و transparent فرق دارند و این پراکسی ها علیرغم سرعت بالا و دسترسی کامل فقط قابلیت دانلود ندارند و شما نمیتوانید با استفاده از مرورگر معمولی با آنها دانلود کنید اما برای وب گردی عالی هستند.

به طور کلی این پراکسی ها پورت 3128 و 3127 و 3124 دارند و از لحاظ نوع ip از نوع IPv4 هستند.

اگر در گوشی خود مرورگر Opera Mini ورژن جدید دارید خیلی راحت و با سرعت بالا میتوانید با این ها دانلود کنید بدون هیچ وقفه و قطع شدنی!!!!!



اگر خودتان پیدا کردید از CDN های کشورهای چین و ژاپن استفاده نکنید زیرا با مشکل زبان رو به رو میشوید...



130.245.191.59:3127
149.169.227.129:3127
149.169.227.129:3124
128.232.103.202:3127
195.130.121.204:3128
202.189.126.85:3127

اسراری که پشت ظاهر زیبای آیکون های محصولات اپل نهفته است

دقت اپل در طراحی محصولاتش، حتی در ریزترین و نامرئی‌ترین اجزای آن، گاه شکلی وسواس‌گونه به خود می‌گیرد. این میزان توجه حتی شامل حال آیکون‌های اپ‌های اصلی و پیش‌فرض هم می‌شود.

شاید تصور کنیم این آیکون‌ها به خودی خود، تفاوتی با آیکون‌های مشابه دیگر ندارند، اما اگر دقت کنیم، می‌بینیم که هر یک آنها به تاریخچه اپل و محصولات و ارتباطات این شرکت، اشاره دارند.

در اینجا ۱۰ آیکون را که در محصولات اپل از آنها استفاده می‌شود، انتخاب می‌کنم تا با بررسی آنها متوجه شوید که هر یک از آنها چه رازی را در خود پنهان کرده‌اند.

۱- آیکون اپلیکیشن یادداشت یا Notes در نگارش شیرکوهی سیستم عامل مک: ظاهرا این آیکون یک برگ یادداشت معمولی است. اما نه! این آیکون حاوی قسمتی از متن آگهی مشهور «متفاوت بیندیش» است.

 



۲- آیکون TextEdit که از نگارش لئوپارد به بعد مک از آن استفاده می‌شود با وضوح بیشتری متن آگهی «متفاوت بیندیش» اپل را نشان می‌دهد.


۳- آیکون All My Files در نگارش شیر کوهی مک هم در لبه‌های کاغذها، قسمت‌هایی از متن آگهی متفاوت بیندیش را نشان می‌دهد.



۴- آیکون Find My Friends، به شکل چرم دوخته‌ای است که بافت آن خیلی خوب، بافت چرم را تداعی می‌کند. چرا اپل این آیکون را با بافت چرم طراحی کرده است؟ این کار چه لزومی داشته است؟

بحث‌های زیادی در مورد این آیکون در میان علاقه‌مندان اپل صورت گرفت، اما به طور خلاصه می‌توان گفت که هدف اپل، ایجاد یک حس و حال خوب، توأم با آسایش و رفاه برای کاربران در هنگامی است که قصد دنبال کردن دوستان خود را دارند.




۵- اپلیکیشن موسیقی آی‌فون و آی‌پاد تاچ را که دیده‌اید؟ هیچ می‌دانستید که آیکون هنرمندان در این اپلیکیشن در واقع نیمرخ «بونو»، خواننده گروه U2‌ است؟

 



۶- آیکون اپلیکیشن کی‌نوت Keynote: در این آیکون، سندی روی میز دیده می‌شود که آدم تصور می‌کند که مربوط به گزارش مالی سه ساله چهارم شرکتی باشد، اما این سند در واقع به ترانه‌ای اشاره دارد که هنرمندی به نام دونکان شیک اجرا کرده و نسخه موزیکال یک نمایشنامه آلمانی بود.

علت توجه اپل به این هنرمند خاص این است که او این نمایشنامه را در یکی از اپل استورها در سال ۲۰۰۷ اجرا کرده بود.

یکی از سیاست‌های تبلیغاتی اپل این است که نشان بدهد هنرمندان و دانشمندان چگونه از محصولات اپل استفاده می‌کنند، در این راستا در این صفحه نشان داده شده است که این هنرمند چگونه از محصولات اپل بهره می‌برد.



۷- آیکون نقشه، نشاندهنده موقعیت ساختمان مرکزی اپل در کاپرتینو است.




۸- در سیستم عامل مک، آیکون شبکه ویندوز، با شیطنت انتخاب شده است، چرا که صفحه آبی مرگ ویندوز را نشان می‌دهد!




۹- این هم آیکون برنامه iCal است، اما چرا این آیکون هفدهم جولای را نشان می‌دهد؟ به خاطر اینکه این برنامه در تاریخ ۱۷ جولای سال ۲۰۰۲ در جریان رونمایی از نسخه ۱۰٫۲ مک موسوم به جگوار معرفی شد.




۱۰- در آیکون برنامه میل روی تمبر مهر شرکت اپل را می‌بینیم.