دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

کیت های جدید کوالکوم برای توسعه فناوری واقعیت تقویت شده



شرکت کوالکوم پلت فرمی ویژه فناوری‌های واقعیت تقویت شده (augmented reality) راه‌اندازی کرده که در آن از فناوری‌های پردازش ابری و تشخیص تصویر نیز استفاده شده است.
 
به گزارش همکاران سیستم، کوالکوم برای ارتقای جایگاه خود در بازار فناوری‌های واقعیت تقویت شده کیت توسعه نرم‌افزاری جدیدی را روانه بازار کرده است.
به گزارش وب سایت pcworld ، شرکت کوالکوم که چند سالی است در حوزه فناوری‌های واقعیت تقویت شده فعالیت می‌کند، یک کیت توسعه نرم‌افزاری (SDK) را طراحی کرده است که به کمک آن می‌توان محتواهای رایانه‌ای را با چشم‌اندازی که از یک دوربین به دست می‌آید تلفیق کرد.
 
شرکت‌های فعال در زمینه فناوری‌های واقعیت تقویت شده این کار را به روش‌های مختلف انجام می‌دهند.
اما روشی که کوالکوم انتخاب کرده مبتنی بر فناوری تشخیص تصاویر است.
 
در این روش نرم‌افزاری کارایی بهتری خواهد داشت که تصاویر بیشتری در حافظه خود داشته باشد. قابلیتی که کوالکوم به تازگی به این شیوه افزوده است، فناوری پردازش ابری است.
 
کیت‌های توسعه نرم‌افزاری کوالکوم تا قبل از این به یک پایگاه داده محلی متصل بود که در آن حداکثر ۸۰ تصویر وجود داشت اما فناوری پردازش ابری این کیت‌ها را به پایگاه‌های داده‌ای متصل می‌کند که در آن‌ها بیش از یک میلیون تصویر وجود دارد.
 
شرکت کوالکوم اعلام کرده است کیت‌های توسعه نرم‌افزاری خود را برای نصب بر روی فناوری‌های همراه دارای سیستم عامل اندروید و آی او اس اپل روانه بازار خواهد کرد.
سازندگان فناوری‌های همراه می‌توانند با استفاده از این کیت‌ها نرم‌افزارهای مورد نظر خود را در زمینه واقعیت تقویت شده طراحی و عرضه کنند.
 
این شرکت همچنین تلاش می‌کند نظر توسعه دهندگان نرم‌افزاری ویندوز ۸ را نیز به کیت‌های توسعه نرم افزاری خود جلب کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد