دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

رونمایی نخستین گوشی چهارهسته‌ای دنیا با دوربین 10 مگاپیکسلی

شرکت کره ای ال جی از گوشی جدیدی رونمایی کرده که از تراشه چهار هسته ای بهره می برد و دارای دوربین 10 مگاپیکسلی است.

به گزارش موبنا، جدیدترین گوشی ال جی L9 نام دارد و بر پایه معماری Cortex-A15 ساخته شده و از پردازشگر گرافیکی قدرتمندی بهره می برد.


صفحه نمایش این گوشی True HD-IPS است و از دوربین 10 مگاپیکسلی بهره می برد.

 درباره سایز صفحه نمایش این گوشی اطلاعی داده نشده، اما بر اساس تصاویری که از این گوشی منتشر شده دارای صفحه نمایشی به بزرگی Galaxy Nte یا Galaxy SIII است و از آنجا که این گوشی تقریبا همزمان با آی فون اپل به بازار خواهد آمد انتظار می رود گوشی پیشرفته ای باشد که توان رقابت در بازار را داشته باشد. اطلاعات بیشتر راجع به این گوشی منتشر نشده است.

شرکت ال جی در سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار تأسیس شد. سال ۱۹۵۹ با تولید اولین رادیو کره‌ای به عنوان پیام آور آغاز صنعت الکترونیک در کره شناخته شد. این شرکت سال ۱۹۶۲ اولین تلفن کره ای، سال ۱۹۶۵ اولین یخچال کره ای، ۱۹۶۶ اولین تلویزیون سیاه و سفید کره‌ای و ۱۹۶۸ اولین تهویه مطبوع کره‌ای را ساخت. ال جی سال ۱۹۶۸، اولین شعبه خود را در خارج از کشور در نیویورک و در ۱۹۷۸ اولین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس کرد. با هدف پیشرفت، این شرکت در ژانویه ۱۹۹۲ با گلدستار و گلدات ارتباطات ادغام شده و نام شرکت سال ۱۹۹۵ از گلدستار به ال جی الکترونیک تغییر کرد. پس از ادغام و سیر تحولات در سال ۱۹۷۸ با صادراتی بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار مقام نخست را در صنعت الکترونیک کسب کرد. به دنبال این موفقیت در سال ۱۹۹۱ با صادرات دو میلیارد دلار لوازم خانگی مقام نخست را در کره کسب کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد