دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

لایو والپیپر مافیا (اندروید)

http://s1.picofile.com/file/7533774943/Mafia_Live_Wallpaper_v1_0_2.jpg http://s1.picofile.com/file/7533775371/Mafia_Live_Wallpaper_v1_0_3.jpg

نام لایو والپیپری از مافیا است که به تازگی برای اندروید عرضه شده است. این لایو والپیپر مافیای جنایتکار سالهای حدود ۱۹۳۰ تا ۱۹۴۰ میلادی را به تصویر می کشد. لایو والپیپر دارای امکانات و جزئیاتی نظیر: انتخاب تابلوی نئونی موجود در صفحه با امکان تنظیم خاموش و روشن شدن آن، انیمیشن بخار، امکان انتخاب چراغ مه و مرد به دار آویخته شده، تنظیماتی برای جنبش یا حذف شدن زن و کاراگاه، فعال یا غیر فعال سازی مه، قاتل، اتومبیل، جلاد، بیرون آمدن بخار از فاضلاب، ابر ها، گربه و بسیاری تنظیمات سفارشی سازی جزئی دیگر می باشد.


حجم فایل 2,497 KB

http://s2.picofile.com/file/7343496555/download.png


خبرهای جدید از مراسم اپل

چیزی تا مراسم اپل در روز 2 آبان باقی نمانده و با نزدیکتر شدن به این روز بازار شایعات و اخبار داغتر از گذشته شدند.

 

خبرهای جدید یا بهتر است بگوییم شایعات جدید می‌گویند که در روز 2 آبان اپل یک نسخه‌ بهبود یافته از آی‌پد نسل سوم یا همان نیو آی‌پد را معرفی خواهد کرد.

 

گفته می‌شود این آی‌پد بهبود یافته دارای پردازشگر جدید اپل یعنی پردازشگر A6 خواهد بود در ضمن اینکه درگاه اتصالی آن نیز مانند آیفون 5 کوچکتر شده و تعداد پین‌های آن کمتر شده است. شایعات می‌گویند که اپل قصد دارد تا تمام دستگاه‌های مجهز به iOS خود را به این درگاه کوچک مجهز کند به همین خاطر می‌توان احتمال داد که اپل قصد معرفی نیو آی‌پد بروزشده را دارد.

 

سایت 9to5mac یک لیست SKU در اختیار دارد که نیمی از آن‌ها نشان دهنده نیو آی‌پد و نیمی دیگر از این لیست نشان دهنده آی‌پد مینی است که هنوز در این لیست قیمت‌ها مشخص نیست. البته خود سایت نیز از این لیست اطمینان کامل ندارد و همه احتمال این را می‌دهند  در 2 آبان شاید شاهد یک نیو آی‌پد بروز شده باشیم.


http://static.gsm.ir/Repository/images/news/mehr%2091/sku-png.jpg

رقابت شدید در دنیای ویندوزفون 8

با نزدیک شدن به زمان ورود گوشی‌های ویندوزفون 8 رقابت بین آن‌ها سخت تر و سخت تر می‌شود.

 

منابعی از کارخانه‌ها گفته‌اند به نظر می‌آید که سامسونگ و اچ تی سی برای مقابله با گوشی‌های ویندوزی نوکیا قیمت گوشی‌های ویندوز 8 خود را به صورت رقابتی ارزان اعلام کنند.

 

برای اچ تی سی و سامسونگ ارائه گوشی‌های ویندوزفونی یک کار تجاری اضافی است زیرا این دو شرکت رقابت اصلی را در بازار با گوشی‌های اندرویدی خود دارند.

 

شرکت اچ تی سی به خاطر ضرری که جدیدا از بخش اندرویدی خود داد و رقابت سختی که در دنیای اندروید وجود دارد شاید تمایل داشته باشد که به پادشاه دنیای ویندوزفون تبدیل شود و به این خاطر قیمت‌های خود را از نوکیا پایین‌تر اعلام کند.

 

اما در مورد سامسونگ موضوع فرق می‌کند، به علت فروش خوب سری گلکسی، سامسونگ توانست سود سرشاری را از قسمت اندروید خود به دست آورد و می‌توان گفت ارائه ویندوزفون 8 از سوی سامسونگ نوعی حالت رقابت دارد تا سامسونگ از گردانه رقابت گوشی‌های ویندوزی عقب نماند.

http://static.gsm.ir/Repository/images/news/mehr%2091/htc-8x-lumia-ativ.png