دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

دانلود برنامه.بازی.تم.والپیر.خبر

اندروید-سیمبیان-ویندوزفون-آیفون-جاوا

آغاز نبرد موتورولا و اپل

 

از آنجایی که RAZR موتورولا به یکی از جنجالی‌ترین گوشی‌ها تبدیل شده، این سوال مطرح شده است که این دستگاه چطور به پای آی‌فون 4S اپل می‌رسد. گوشی موتورولا با قیمت 299 دلار با داشتن ضخامت تنها 0.28  اینچ، تلفنی بسیار نازک است.

به گزارش دنیای اقتصاد این دستگاه دارای یک پردازنده دو هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی 4 TI OMAP، نمایشگر 3/4 اینچی qHD پیشرفته Super AMOLED و دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p است. RAZR همچنین دارای16 گیگابایت حافظه داخلی همراه با یک کارت حافظه 16 گیگابایتی microSD قابل افزایش تا میزان 32 گیگابایت است. البته لوازم جانبی متعددی در آن وجود دارد که RAZR را به دستگاه‌های دیگر مانند لپ‌تاپ تبدیل می‌کند.

این گوشی دارای آندروید 2.3.5 (جینجربرد) است؛ اما موتورولا اعلام کرده که یک نسخه به روز شده آندروید 4 (آیس کریم سندویچ) را هم در اوایل 2012 ارائه می‌کند. اما آی‌فون 4S با قیمت 199 دلار دارای‌تراشه دو هسته‌ای جدید A5 اپل است که بنا بر ادعای اپل، کارآیی هفت برابر سریع‌تر از کارآیی گرافیک آیفون 4 را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، آی‌فون 4S یک تلفن جهانی است، به این معنا که این دستگاه هر دو شبکه‌های CDMA و GSM را پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p و دارای سه نسخه 16‌،32 یا 64 گیگابایتی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد